1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Studer Call Management System (CMS)

Drukuj

Telefonia, ISDN oraz VoIP w studiu nadawczym.

 

Call Management System CMS Studera jest doskonale przyjętym i cieszącym się uznaniem systemem, działającym w oparciu o „sprawdzone metody pracy”. Wystarczy krótkie szkolenie, by każdy był w stanie obsługiwać system CMS.

W sercu systemu pracuje serwer głosowy, który potrafi obsłużyć całą gamę formatów telekomunikacyjnych, od analogowych obwodów POTS, poprzez ISDN, po najnowszą technologię voice-over-IP. Głównym zadaniem systemu jest automatyczne zarządzanie i dystrybuowanie połączeń telefonicznych do stacji klienckich, obsługiwanych przez reporterów i realizatorów pracujących w studiach i redakcjach. Obsługa powiadamiania dla poczty głosowej, faksowej i SMS jest zunifikowana. Cały system zarządzany jest programowo, przy użyciu aplikacji klienckich, zainstalowanych w dowolnej liczbie połączonych siecią komputerów PC. Użytkownicy nie muszą zawracać sobie głowy rozróżnianiem połączeń analogowych, ISDN i VoIP, a nawet mogą miksować ich sygnały.

Voice-over-IP
Call Management System Studera bez problemów obsługuje połączenia telefoniczne VoIP. Korzystając z połączeń ethernetowych serwer głosowy może sterować i dystrybuować do 240 kanałów, bądź to bezpośrednio, bądź przydzielając połączenia według regionów, do odpowiednich studiów nadawczych, stanowisk edycyjnych czy realizatorów. Praktycznie rzecz biorąc, nie istnieją żadne ograniczenia w zakresie komutacji i zarządzania połączeniami według regionów. Dwukierunkowy interfejs ze światem audio tworzą standardowe karty dźwiękowe (np. Digigram VX222).

Analogowe linie telefoniczne
Studer Call Management System może też, oczywiście, obsługiwać połączenia na analogowych liniach telefonicznych. W takim przypadku serwer głosowy zarządza maksymalnie czterema analogowymi hybrydami telefonicznym na każde studio lub stację roboczą, poprzez połączone siecią, programowalne jednostki sterujące, obsługiwane z poziomu takiego samego oprogramowania klienckiego.

Linie ISDN
Serwer głosowy może obsłużyć do 120 kanałów poprzez adapter ISDN, a także zarządzać nimi i je dystrybuować przy użyciu voice-over-IP. Również w tym przypadku do sterowania stosowane jest oprogramowanie klienckie, takie samo jak dla VoIP i analogowych linii telefonicznych.

Sygnalizacja
Call Management System nie tylko zapewnia praktycznie nieograniczone możliwości sterowania ruchem telefonicznym, ale też urządzeniami peryferyjnymi, jak lampy sygnalizacyjne, studyjne instalacje sygnalizacyjne oraz inne urządzenia nadawcze, które muszą być sterowane równolegle z systemami komunikacyjnymi.

Aplikacje rozszerzone
Podłączony do sieci telefonicznej, obsługującej funkcję prezentacji numeru dzwoniącego (np. ISDN), Call Management System może zostać również powiązany z książką teleadresową. Pozwala to na analizę demograficzną, która jest bardzo przydatna w takich zastosowaniach jak gry sieciowe czy głosowania.

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 175 gości 

ESS Audio home